6 dec. 2011

Glömde en grej

Hade lite bråttom i förra inlägget så ja glömde påminna er om mina tävlingar som avslutas i veckan. Eller iaf en och den andra fortsätter tills tillräckligt många som är med.

Den första tävlingen som avslutas på fredag är

"Jag är med och tävlar om 3 kit namnlappar hos Ninnie-Mitt liv med 3 prinsar
Vill ni oxå va med gå in HÄR"
 
 
Den andra som avslutas på torsdag är
 

"Jag är med och tävlar hos Ninnie-Mitt liv med 3 prinsar
om ett valfritt skal från www.iphoneskal.se"
 
iphonetävlingen kommer att fortsätta en veckan till om inte tillräckligt många är med.
Så passa på nu och tävla. Är ju som lite tråkigt när inte ni hänger på i mina tävlingar.
 
Puss och Kram Ninnie <3

3 kommentarer:

Madde / Mamma och blivande fröken sa...

Hej! Tack för kommentaren :-).

Visst kan vi följa varandra där (bloglovin + blogkeen), men jag vill inte bara "följa" en blogg utan om jag följer vill jag liksom att man läser samt kommenterar inläggen hos varandra också, inte kommentera hela tiden men någon gång ibland. Så om du kan tänkte dig att kommentera ibland så självklart kan jag följa dig :-).

Skriv en kommenter om du lägger till mig (dvs tänker kommentera ibland och läsa det jag skrivit, jag läser och försöker alltid kommentera minst 1 inlägg) så lägger jag till dig.

Madde / Mamma och blivande fröken sa...

Kul :-D, lagt till dig med :-)

louize sa...

Precis, man ska kämåa som aldrig förr annars når man kanske inte målet =)

jag ska "hem", där ja kom ifrån för att fira jul med min underbara familj.. örnsköldsvik ska vi


Tack och ha en urfin dag du fina kramar