6 dec. 2011

Vikt resultat

Måste först säga att ja nått mitt tredje delmål nu =) Whohoooo


Träningen: Nu sista tiden har ja inte kört så mycket på Korpen utan mer inne på gymmet. Går äckligt bra om ni frågar mig. Är så himla kul att se att man orkar mer varje gång och att de ger resultat. Nu inte stora men lite iaf.
Var som sagt igår och träna sen 1 vecka tillbaka. Gick väldigt bra. Trodde att ja inte skulle orka så mycket efter en veckas uppehåll och att träningsvärken skulle göra sig påmind delux men icket. Måste vara grymt tränad nu..ha ha..
Däremot så gjorde ja en ny grej efter självaste gympasset och de var att ja körde intervall träning i 20 min. Tänkte först att de kommer ja aldrig orka för de var ett tag sen ja sprang. Sisådär nått år sen. Körde först att ja gick i 2 min sen sprang ja in 3 min och sen så höll ja på sådär i som sagt 20 min. Gick riktigt bra så nu kommer ja att införa de efter varje pass. Behöver få bättre flås.

Kosten: Har nu kört en diet i 13 dagar där man ska ändra ämnesomsättningen så den blir högre. Gick ner 4 kg med den. Nu vet ja att ni inte tycker att man ska göra dieter och ja VET att rätt kost är de bästa. MEn ja kände för att prova och se om den blir nå förändring. Innan dieten så höll ja mig bara till proteiner och grönt. Åt kolhydrater de dagar ja skulle träna för att orka med ett pass. Men egentligen gör de inge för ja är inte så mycke för potatis, ris eller pasta.

Idag är de första dagen efter dieten som ja ska äta som vanligt.. alltså inge kolhydrate utan bara proteiner och grönsaker. Sen så har ja minskat mina potioner. Förr åt ja en full vanlig tallrik, nu äter ja en liten tallrik med mat och utan att ta extra potioner.
Dricker mycke vatten om dagen och äter fler gånger. Minst 4-5 ggr per dag.

Vikten: Som ja skrev längst upp så har ja nått mitt tredje delmål att komma under 75 innan jul. Så de är klirrat nu. Är superstolt över mig själv faktiskt.

Resultatschema

                   28/6-11                      IDAG 6/12            Resultat

Bröst:         100 cm                       87,5 cm                - 12,5
Överarm:   32,5 cm                     28,5 cm                - 4 cm
Midja:        87 cm                         70 cm                  - 17 cm
Stuss:          127 cm                      104 cm                 - 23 cm
Lår:            62 cm                         48,5 cm               - 13,5 cm
Vikt:           90,8 kg                       74,5 kg                - 16,3 kg


Så om ni frågar mig så tycker ja att de har gått riktigt bra med viktminskningen. Hoppas på att nå mitt nästa delmål på 70 till maj. För nu kommer de nog inte gå lika snabbt att gå ner eftersom ja tränar så mycket styrke oxå. Är verkligen superstolt över mig själv och att ja äntligen har tagit tag i min vikt.

Ha nu alla en supermysig tisdag och sköt om er

Puss och Kram Ninnie <3

1 kommentar:

Linda Askenfalk sa...

Så jäkla bra du är=)