1 dec. 2011

My Lovebasket tävling



Är med i My lovebasket tävling där vinnaren vinner 25000 på märket ASOS. Menar vem hade inte velat göra de??

Tävlingen går ut på att:

Dela dina produkter med dina vänner på Facebook eller bloggen. Försök att få så många som möjligt att klicka på produkterna. Varje klick är värt ett poäng, personen med flest poäng varje dag under tio dagar går vidare till finalen den 4 december. När tio finalister är utsedda tävlar alla mot varandra under 4 dagar. Personen med flest poäng under finalen vinner shopping för 25 000 kronor på asos.com



Klicka bara på my lovebasket märke på här ovanför och sen så klicker ni som bara den på mina produkter där och hjälper mig att vinna denna underbara tävling.

Gå även med ni oxå vet ja =)


Puss och Kram Ninnie<3

2 kommentarer:

♥ Sojka ♥ sa...

Oj vad märkligt! Det är bara när jag går via bloglovin det inte funkar att kommentera hos dig! Kan du prova gå via bloglovin och klicka på ett inlägg och kommentera och se omdet även är hos mig! Så ska vi försöka lösa det!
Kram!

♥ Sojka ♥ sa...

Om du vill testa popup menar du? Använder du det nya gränssnittet klicka dig då på växla tillbaka för jag hittar inte det på den nya.

Klicka på inställningar och sen kommentarer. Där kan du välja popup och sen spara! :)