1 dec. 2011

Men what the fuck säger ja bara

Men jag blir knäpp på bloggen. Får höra titt som tätt att de inte går att kommentera min blogg. Vad är de för fel??? Hur fasiken ska man göra för att fixa till den.

Finns de typ nån som vet vars man ska fråga eller höra av sig till gällande de. Blir knäpp. Då förstår ja varför tävlingarna inte går så bra när inte ni kan kommentera i bloggen. Blir inte detta bättre funderar jag starkt på att bytta tillbaka till blogg.

SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA ge mig råd eller hjälp

Puss och Kram Ninnie <3


3 kommentarer:

Malin Å sa...

Om jag vill kommentera på din blogg måste jag högerklicka på kommentar länken och klicka på öppna i ny flik... Det går inte att bara klicka kommentera.. Tänker att det är för att webbläsaren inte tillåter "popupfönster"..? Ja jag har ingen aning annars varför det inte skulle gå.

♥ Sojka ♥ sa...

Nu verkar det fungera!! =)
Kram!!!

♥ Sojka ♥ sa...

Popup funkar i min blogg och jag har bloggspot!

Och innan kunde jag inte klicka på kommentera men nu funkade det!