16 nov. 2011

Snart jul

Jamen tänk att de bara är 6 veckor kvar till jul. Helt sjukt va detta år har gått fort, sen att man har 8 plusgrader är ju gode störd de med.
Så vars ska alla och fira sina jular. Berätta gärna de, ok inte exakt adress men vilka ni kommer att fira med.
Sj blir de nog att vara här eftersom egentligen så ska vi fira med min sida. Men eftersom ja bara har min pappa kvar så kommer även farmor och farfar hit. Så de kommer bli en lugn och stillsam jul detta år.
Förra året var vi på Robbans sida och då blir de full hus. För är vi bara hans familj så blir vi ca 25 personer. Menar han har 3 äldre syskon och 9 syskon barn och de äldsta har ju respektive så familjen växer och växer.
Kul eftersom mina jular när ja var lite innehöll de sista åren ca 5-6 personer. Har alltid varit ensam barn så ja tycker de är så kul att grabbarna har varandra och sen att de har sina kusiner.
Såg att mitt inlägg som ja hade gjort tidigare inte kom med och ja blir inte förvånad. Har hänt tidigare.
Var en fin liten bild på mina små badnymfar. De tycker de är så kul att bada alla 3. Mario har varit lite misstänksam i början men nu plaskar han på som bara den.
Va en superfin bild på dem.
Nu sitter jag och se Arga Snickaren och kidsen sover. Ska betala lite räkningar sen så ska ja fixa klart i köket så de är rensat så man inte har de i morgon bitti.
Förresten vill bara påminna alla om tävlingen där man kan vinna en valfri tavla hosSuzetteForm  . Tävlingen slutar nu på fredag. Så passa på och va med om en superfin tavla. Kan ju bli en fin julklapp.
Puss och Kram Ninnie

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej!

Jag gillar att tävla och just nu så tävlar jag om en lykta hos frökenm eftersom jag inte har en blogg så tipsar jag på detta viset istället=) adressen till butiekn är www.frokenm.se

trevligkväll