16 nov. 2011

Liite panik

Japp kan man lugnt säga, håller på att kolla på bikinis och de mina vänner är inte lätt. Finns hur många som helst som är fina men ja är såå petig med hur nederdelen ser ut. Vill gärna ha boxer och de finns inte många som har de, är mest hipters och tanga och knyt. Däremot är överdelen lättare,men då har ja ett annat problem. Vet som inte riktigt vilken storlek ja ska ha. Kollar man efter mina mått nu ligger ja på M men till gränsen till S. Sen vilken kup-strl ja har de vet ja inte. Vet bara att efter 3 barn och -13 kg så är de inte så stora längre.

Hitta ett par billiga boxer bikini för, håll i er nu, 40 spänn. De mina vänner är inte illa pinkar av Ellos
Enkla svarta boxer, blir 2 sånna par. Sen hitta jag bikiniöverdelar för en 20 kr. Nu kanske ni undrar varför ja är och spanar på rean hela tiden men de med denna enkla förklaring är att om de går som jag vill så kommer ja nog inte kunna ha den för att ja gått ner ännu mer i vikt till sommaren.

Så då är de ju dumt att lägga ner en massa pengar på en bikini.

Nä nu ska jag sova, har 2 snarkande grabbar bredvid mig.

Sov gott 


Puss och Kram Ninnie

1 kommentar:

Åsa sa...

Tidelidooo - nu är din vinst skickad, ledsen att det tog någon dag extra!
Kramkram
Åsa