8 nov. 2011

Renovering sovrum

Nu är de inte så bra bilder på rummet men vi håller på för fullt att renovera vårt sovrum på nedervåning för att sen kunna börja med Malcom och Melwins rovrum. Även Mario ska få ett eget men de är inte lika bråttom som de äldre bröderna. Han kan ju sova med oss ett tag till.

Eftersom Melwin är störst så får han ta vårt sovrum, där han även kommer att få ha sina leksaker. Gissa om han läntar mammas lilltroll.


Så idag ska jag fara och kolla på golv till hela övervåningen sen ska Melwin och Malcom få kolla och se om de hittar nå som de vill ha i sitt rum.
Marios rum är redan bestämt.

(bild sovrum och en sliten Mario)

Som ni minns så skulle vi ju ha denna som fondvägg. Jag verkligen älskar denna tapet. Kommer bli hur fint som helst. Nu måste jag hitta lite kuddar och prynader som går i samma färg. Sen blir de valnötsgolv till. Visst kommer de bli fint. Eller va tror ni??

Detta är en Tapet Borås Kollektion Soul 8359. Är en Easy Up som gör att dom är enkla att sätta upp. Kollektionen Soul har massor av fina tapeter.

Nu kolla vidare på nätet efter stuffs till sovrummet. Mer bilder kommer senare på renoveringen.
¨


(bilden lånad från sidan bygghemma.se)


Puss och Kram Ninnie

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan,
vad kul att du renoverar sovrummet. Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot.
Maila mig på vendela.byggla@gmail.com så berättar jag mer!
/Vendela