8 nov. 2011

Nya favoriterma



Blev så glad ida för mina nya och snygga byxor från H&M kom idag. Vet inte om ja rent av måste köpa ett till par för ja skulle lugt kunna tänka mig att ha dem som vanliga byxor. Eller de har ja ju haft idag. Men sen blir de träningbrallor på gymmet. Vill ni ha sköna byxor att träna i så rekommenderar ja dom verkligen.

Hoppas på att ja kan få ta mig en promis med Mia ikväll. Bara Robban inte blir borta allt för länge.

Sen så måste jag säga att ja även ALLA mina tröjor från Gina Tricot. As snygg och vääldigt sköna är dom


Tre av mina tio tröjor som ja köpte. Riktigt fina som sagt och de två längst ner om ja nu inte minns fel va på rea. Hade tröjor för 50 kr. Inte dåligt =)

Ikväll blir de lammstek med pommes till middag. Mumsa mums säger ja bara

Puss och Kram Ninnie

Inga kommentarer: