15 nov. 2011

Men nuuuuu...




Här vill jag vara nu inte om 1,5 mån. Känner att ja behöver värme och sol. Gissa om ja längtar dit nu.
Däremot så kom ja på min att ja MÅSTE verkligen söka mig en ny biki innan de är för sent. Annars kommer ja stå där vid poolen men alldeles för stor bikini som bara ramlar av när ja har varit och doppat mig. Ha ha, snygg bild..not men ett vitarsle som lyser upp hela poolområdet =)

Nu måste ja bara hitta nån bra sida med massor av utbud av bikinis. Är ju som typ inte säsong för de så de är nog inte de lättaste heller att hitta, speciellt inte eftersom ja vill ha mina boxertroller. Tycker de är superfint med knytbikini men min kropp är inte anpassad för sån bikini. Vill ju inte ge alla barnfamiljer men för livet =)

Nu ska ja hämta lillplutt som tydligen bara ville sova EN timma, kul dag detta kommer bli då.

Städa och dona lite, ska börja fixa i Melwins nya rum. Spännande.

Puss och Kram Ninnie

Inga kommentarer: