15 nov. 2011

SORG...liten tår i ögat

Idag är de en såndär dar ja bara saknar min mamma så enormt mycke. Har haft lite tankar och funderingar idag och hon va alltid så himla bra på att ge mig svar på de.

Tänk att de har gått 3 år sen du drog ditt sista andetag.
3 år sen du lämnade mig.
Varje dag saknar jag dig.
Tittar upp mot himelen i hopp att få se världens vackraste ängel.
Saknar din röst
Saknar dina ord.
Du var min bästa vän och stöd.

Du är såå enormt saknad mamma. Vill bara spola tillbaka till vår sista dag tillsammans. För kanske hade ja kunnat förhindra de.
De gnager mig att vår sista tid ihop innehöll bråk. Fastän ja bad om ursäkt på kvällen via telefon så önskar ja att ja hade fått den tiden med dig.

Men ja vet samtidigt att du är såå mycke lyckligare där du är.
Du slipper vara sjuk, slipper alla sprutor varje dag som
du tog.
Du slipper ha allt som tyngde dig.
Nu är du fri
Nu är du lycklig

Men på jorden är du saknad
Vi har förlorat en underbar person och mamma.

Äslakr dig och vi kommer ses igen

Du finns i mitt hjärta, jag har en speciellt plats för dig där och ingen
kan ta den platsen ifrån dig.

Förevig älskad
Förevig saknad



Puss och Kram Ninnie

1 kommentar:

Åsa sa...

ÅÅh så fint skrivet till/om din mamma..
Kram!