7 okt. 2011

Vikt uppdatering

Kom fram till att de va ett tag sen ja skrev om hur de går med vikten. Så här får ni en  liten tabell. Skriver denna gån bara siffrorna när ja börja och sen nu hur jag ligger.


DATUM                           28/6-11                       7/10-11          Resultat

Bröst (cm)                      100                               89,5                -10,5
Överarm (cm)                32,5                              29                   - 3,5
Midja (cm)                      87                                 74,5               -12,5
Stuss(cm                         127                              105,5              -21,5
Lår (cm)                           62                                48,5                -13,5
Vikt                                   90,8                             80,2                -10,5

Inte är de dåliga resultat om ni frågar mig. Riktigt nöjd är ja. Nu har ja ca 10-12 kg kvar men de kommer gå hur bra som helst.


Här har ni 2 bilder på mig, den där Mario är med är innan jag börja min viktminskning och den andra är idag. Blev dock bara ansiktsbilder men de syns lite skillnad där oxå :-)




Puss och Kram Ninnie

1 kommentar:

Emma sa...

Du är så himla duktig!! Jag har åxå 10kg kvar som jag vill gå ner men får inte riktigt motivation till att sätta igång men snart kanske! =)