7 okt. 2011

L-town och American home videos

Idag blev de att dra till Luleå med hela flocken. Gick faktiskt riktigt bra. Lite tjorv men de får man leva med. Men i  hela skötte sig kidsen riktigt bra.

Måste bara få berätta om en insidens på Rusta. Melwin provade att va  en sprinband. Sa till han flera gånger att är den igång i hög fart så kan man inte ställa sig på den. Ok sa han. Klev av och Malcom ville prova. Fick efter en liten stund lyfta av han för farten blev för hög. Precis när ja lyfter av han ser ja i ögonvrån hur Melwin ställer sig på den och som i ett klipp i American funniest homevideos flyger han av och far med en väldans fart. Tryckte på stop knappen men den stanna inte på en gång. När ja fick tag i han va han helt förstörd och ont. Han klarade sig ändå gode bra. Lite skrubbsår på benen och tyvärr lite i ansiktet. Men de kunde ha gått värre.

Däremot så gjorde ja nog super klipp på Toy's r' us. Letade paket till Liam som har kalas i morgon.  Hittade leksaker som de hade sänkt priset med de dubbla..för 5 leksaker betalade jag "bara" 260 kr. Räknade ut att ja nog tjänade nästan 1000 spänn..inte illa om ni frågar mig. Så nu har jag köpt mina första julklappar åt kidsen.

Har även storhandlat på Willys. Blev under 1000 lappen, inte dåligt om ni frågar mig men Robban tyckte de inte va så billigt. Men nu har vi iaf mat och de är ju de viktigaste.

Däremot så blev de gode sent innan kidsen kom i säng så ja hoppas de sover ut i morgon. För jag är inte sugen på att gå upp kl 6 en lördag.

Blir en fullspäckad dag i morgon. Farmor och farfar kommer och ska hjälpa oss att höststäda på gården sen har Melwin kalas och sen blir de mys på kvällen med kidsen.

Nä nu ska jag se vidare på Dödligt Vapen 2 innan vi ska lägga oss. Är lite trött i ögat redan nu.

Sov gott alla där ute och ha en supermysig fredagkväll

Puss och Kram Ninnie

Inga kommentarer: