25 sep. 2011

Årsdag

Idag har jag och min älskade <3Robban<3 årsdag. Vi firar 6 år tillsammans och 5 år som förlovade. Gisses va tiden har gått fort. Vet inte riktigt vars tiden har sprungit iväg.
När man tänker efter har vi hunnit med vääldigt mycke på dessa 6 år. Detta har vi hunnit med:
  1. 6 år tillsammans
  2. 5 år förlovade
  3. Köpt hus
  4. Melwin 4 år och 4 mån
  5. Malcom 2 år och 4 mån
  6. Mario 11 mån
De är inte illa pinkar om ni frågar mig.

Gode komiskt ändå för när ja flytta hit hösten -04 så var min tanke att bara mellan landa innan ja skulle dra min kosa vidare. Men ack så fel för ett halv år senare våren -05 träffade ja väldens finaste och snyggaste man som efter mycke om och men och hitan och ditan blev min =)                                 
Sen att ja har väldens bästa pappan till mina barn är ju mer än man kunde önska sig. Kan säga att ja ändå är väldigt lycklig lottad och har ett superbra liv. Menar visst känner man då och då att man blir lite knäpp på varandra men de är väl så de är i alla förhållanden.

Om jag inte hade träffat Robban och gett upp om oss redan första sommaren hade vi inte haft våra underbara prinsar



Puss och Kram Ninnie

Inga kommentarer: