29 aug. 2011

Ännu en gång firad

Tidigare så lovade jag att berätta va som hade hänt.
Som ni vet så var vi till Sunderbyn i torsdag med Mario.

Efter de att vi fick OK stämpel på pannan så åkte vi till Clas Ohlson i stan. Var ute efter att ha lite tavelramar och dylik.
När ja går där i min lugna ro så ser ja svärmor där helt plötsligt. Blev såå himla paff eftersom jag visste att hon var med de större kidsen. Men just som ja ser henne springen en liten kille i Malcoms ålder framför ja börja fundera om de hade köpt han nya kläder men när han sprang förbi så var de ju så klart inte han..ha ha..Sen upptäcker jag min svägerska Sus och tätt efter kommer mina andra svägerskor Anna och Monika.
Inte ens då fatta ja va som hände utan att de alla av en ren slump va där. Krama om dem och frågar va de gör i stan.
Då säger de helt plötsligt att de kom för att hämta mig.
JAg står som ett stort ????????? och bara gapar.
Va säger jag och blir lite generad. Ha ha..eftersom ja fyllde i maj så hade ja inte alls nån tanke på att de va där för att fira mig..ha ha..Robban kommer och bara ler med ett stort smile. Den lilla korven hade vetat ett tag och visste att de skulle komma dit. Snacka om att vara hel omedveten.

Sa hejdå till Robban sen drog vi en sväng på stan. Fick en slant att handla vad ja ville och ja blev så glad för ja hitta både ett par nya byxor på Gina och ett linne. Himla kul eftersom ja verkligen var i behov av nya byxor. Och vet ni vad?? JAg har gått ner 2 byxstorlekar..och mer kommer de bli =)

Hittade även en galonjacka på Lindex till Malcom på rean. Kostade 249 kr men jag fick den för 99 kr. Snacka om bra klipp. Hittade även massor av fina sockar till Mario.

Sen fick ja ytterligare en överraskning och de var att 2 av Sus döttrar kom för att va med och fira mig. VA superkul för ja har inte sett dem sen ja fyllde år i maj.

Kvällen avslutades med en supergod middag på Österns Pärla. Blev lite knepigt med mig mat eftersom ja fortfarande går på min diet Men jag hittade kycklingspett som ja kunde äta och så beställde jag en sallad ist. Var supergott.
Däremot så fick ja veta att deras tanke var att bjuda på en dundermiddag..ha ha..men de var supertrevlig och supergott. Var verkligen superöverraskad och glad.
Kul att få bli firad så här i efterhand för då är man verkligen inte med på de.

OFtas när de är runt ens födelsedag så är man lite beredd på att de ska komma nå. Men ja kan säga att ja har verkligen blivit firad av mina vänner och familj. Känner verkligen mig hur uppsattad som helst.

Så..Tack mina älskade vänner och familj för att ni förgyller min vardag.


Med kärlek Ninnie

1 kommentar:

Alexandra sa...

sv: kul att du är med och tävlar om make up kit :) du får gärna gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :D <3 har du redan gillat så behöver du såklart inte göra det igen ;)