5 dec. 2011

Måndag idag..igen

Idag är de måndag..igen. Börjar precis som alla andra veckor =)

Idag har de varit en bra morgon. Inge bråk, tjaft eller gnäll. Är så himla skönt när de är så för de blir en så himla bra start på dagen. Man känner att dagen blir bra då.

Kidsen var så himla duktiga på att lyssna, ok liite tjat från min sida blev de men de kan man leva med.
Hann även träna lite gåträning med Mario och han har blivit modigare min lill kille.
Igår gick han flera sten mellan mig och Robban. Va så glad när han såg att vi blev glada. Mammas lilla sötunge. Men i slutet tappa han balansen en gång och for på knäna, då ville han inte gå nå mer. Så nalta feg är han är men de kommer. Bli ju som sagt modigare varje dag.

"Vår lillskrutt bara 1 dag gammal, gisses va tiden går fort"

Igår pynta vi granen som sagt, ni fick ju se vår fina gran. Däremot så tror ja att Mini kommer vara där och dra hela tiden. För igår kunde han inte låta bli kulorna. Sen höll ja på att skratta ihjäl mig för att Malcom satte hela tiden där Melwin satte sina. Och ibland är ju Melwin som en vuxen och sa " Men Maltom, där kan du inte sätta, du måste sprida ut dem"
Ha ha, sötnöt.

Sen till en annan sakt som fick mig att skratta ihjäl mig. Malcom fick byxor med fickor. När han upptäckte de blev han såå glad och sa. " Titta mamma, Ditta"
Sa: " Jaha har du en FICKA"
Malcom:"Mmm, fi**a"..höll på att döö...kunde som inte låta bli att skratta. Försökte sen få han att säcka ficka ist men c och k blev tt.
Så nu hoppas ja att han inte säger de på dagge... ha ha..de är inte lätt de där.

Nu sover Mini och ja ska data lite till innan ja ska plocka ihop nalta innan kidsen ska hämtas på dagge.

Puss och Kram Ninnie <3

Inga kommentarer: