2 dec. 2011

Härliga fredag

Godmorgon mina fina vänner.
Idag är de fredag och de betyder helg och massor av mys.

Hade tänk skriva igår kväll men ja va så himla trött och när ja skulle skriva inlägget i sängen så lyckades jag somna...ha ha..

I natt har ja haft en obehaglig dröm, drömde att ja hade blivit kidnappad. Sen rymde jag och fick tag på Robban. Även robbans 2 syskonbarn hade blivit kidnappad plus Malcom. Va såå hemskt och känslan går som inte att beskriva men när ja vakna till så visste ja som inte riktigt vars jag var.

Huvva, hoppas man bara får glada och roliga drömmar inatt.

Nu ska kidsen göras ordning inför dagge och sen drar vi.

Fullt upp idag med som vanligt. Ska städa, storhandla, lämna in min telefon på lagning, måla, laga mat, hämta och lämna kids på dagge, tvätta och diska, även bära in ca 13 golvförpackningar till övervåningen. Blir min träning i dag.

Puss och Kram Ninnie <3

Inga kommentarer: