21 nov. 2011

Nu är de minaaa....

Minns ni dessa skor??


Hitta ja ju dem på Footway och ja blev verkligen förälskade i dem på en gång. Är ju väldigt kinkig när de gäller skor och har som en bild i huvudet på hur mina vinterskor ska se ut. Har sökt på nätet och i butiker och hips vips så fanns de bara där. Vilken tur man kan ha.
Däremot så tyckte Robban att de såg ut som Pockahontas skor..ha ha..stöd han är ibland =)

Kan verkligen tipsa er om Footway för just nu har de 25% på alla kängor och varmfodrade skor och stövlar. Så passa på nu om ni behöver snygga vinterskort.

Sen har de oxå:

-Fri frakt och fri retur
-Prisgaranti
-180 dagaras returrätt

Inte dåligt om ni frågar mig.
Nu hade ja turen att få ett presentkort från Footway där ja fick köpa skort åt mig eller nån av grabbarna. Men eftersom ja ALLTID prioriterar mina söner så har de bra vinterskor i år. Ja däremot har gått i mina aerobicspjuckor i flera vintrar i rad bara för att ja har köpt skor åt kidsen istället. Men nu tänkte jag att ja skulle unna mig nå riktigt snygga. Är väl inte helt dumt tänkt. Man måste ju få skämma bort sig själv nån gång då å då.

Nått som ja såg däremot på sidan var att tydligen har Moon Boots kommit tillbaka..lite kul för ja minns dem när ja var yngre och gick i skolan så var de väldigt populära. Undra om ja inte gick i högstadiet då.

De finns i både vuxenstrl och barnstrl, men visst är dom lite småfräna ändå.¨Men dessa är tagna från barnavdelningen. Finns i flera coola färger.



Så gå nu in och se om ni hittar nå skor som ni gillar och passa på nu att handla inför julen. Kanske hittar ni nå fint i julklapp till nån som behöver ett par vinterskor???

Puss och Kram Ninnie


1 kommentar:

hos Melin/Johansson sa...

Hahaha dessa moonboots, ganska fräna men inget jag skulle sätta på mig i dagsläget =)