17 nov. 2011

Min nya samarbetspartner

Nu har ja gått glädjen att få bli samarbetspartner med Design Lina. En väldigt duktig tjej som äger företaget som har superfina smycken.


De som är extra roligt med just detta samarbete att ägarinnan har jag gått i skola med i hela 9 år och vi umgicks väldigt mycke med varandra när vi var små.

Detta skriver Lina om sitt företag

Design Lina designar och tillverkar smycken av utvalda material. Stilrena och fina smycken är min filosofi. Eftersom smyckena är handgjorda har alla sin speciella charm. Jag tillverkar alltid mina smycken med kärlek. Tveka inte att kontakta mig om du har frågor om mina produkter. Du är varmt välkommen till min webbshop! Jag älskar att ge personlig och bra service till mina kunder.

Nått annat som oxå är himla kul är att Lina faktiskt har tänkt göra smycken med min text Endless Love som ja har tatuerat på ena underarmen. Kul att hon fick insperation från mig =)
Så när hon får tid att börja göra dem så ska ja absolut ha ett smycke med den texten.

Hos Desig Lina kan du hitta armband, halsband,namnsmycken, örhängen, Hello Kitty men även herrsmyken och inredning.

Är man sugen på att vara värdinna och ha en smyckevisning så finns även den möjligheten.

Desig Lina har även en FB så gå gärna in där och gilla

Här får ni lite smakprov på smycken som hon gjort


Fyrstavs halsband
Fyrstavs halsband
Berlockarmband med budskap
Berlockarmband med budskap
Ängelörhängen - glas
Ängelörhängen - glas
Mamma halsband
Mamma halsband


Visst är de helt underbara smycket.

Så gå in där och se om ni hittar nå fint till er själva eller att ge bort som julklapp.

Puss och Kram Ninnie

Inga kommentarer: