1 nov. 2011

Kvällen

Hejhopp på er där ute. Nu är de dax för sängen.

I kväll har ja hunnit med endel ändå.

Robban kom hem vid 3 tiden och då passade jag på att fara och veckohandla. Himla skönt att bara få fara iväg lite sj och bara strosa omkring på affären. Sen var ja även och hämta tapeterna till vårt sovrum. Skita snygga är dom. Eller va säger ni? Visst kommer de bli superbra att ha i ett sovrum. Nu ska jag inte ha en hel vägg utan bara några våder just där sängen ska vara.
Föll för dom på en gång. Hade inte tackat nej till sängen till. Tapeterna är från Boråstapeter Soul kollektionen

Sen var de bara att fara hem och fixa med middagen innan jag drog vidare till COPE utbildningen. Är alltid lika intressant. Varje gång får man sig en tänkteställare på hur man ska göra för att bli en bättre förälder till sina små guldklimpar.

Var även tvungen att fara en extra gång på affären för att köpa nå mat åt Robbat tills i morgon för de blev inge över från middagen och vi hade inte nå hemma i frysen. Men inte gjorde de nå för ja hade hur som helst glömt köpa bönor till morgondagens chili con carne.

Hade tänkt färga håret men de får bli i morgon ist. Såg i helgen att mitt hår har tappat massor av färg så de behöver fixas till igen.

Sov så gott och hoppas eran dag har varit lika bra som mig.

Puss och Kram Ninnie

PS.. va med nu i tävlinge om att vinna en fin filt från Barnfiltar.. klicka HÄÄÄR

Inga kommentarer: