29 nov. 2011

Jaha då var man fattig igen

Idag har de inte hänt så mycket.

Var egentligen meningen att ja skulle fara på sista COPE men Robban var tvungen renovera så då fick ja va hemma och ta hand om kidsen.

Jo förresten har varit med Melwin till BVC för att visa upp nageln. Vet inte om ja har berättat att Melwin har fått en riktig hemsk nageltrång som blivit infekterad och är alldeles röd om hela tån. BVC-bm fick tvätta och fixa till den men vi måste dit igen i morgon. Har haft sådär i en hel vecka. Hoppas de blir bättre snart för som de ser ut nu så ser de inte så trevligt ut. Gör ont i mammahjärtat.

Jo förresten, har aldrig sagt att ja är klipsk eller smart. Upptäckte att förra inlägget om tävlingen för photowall är gammal. Tävlingen va för typ 1 år sen..ha ha..snacka om att ledningarna är långa. Men de är borta nu..ha ha...såå typiskt mig.

En annan sak så har Mario gått flera steg idag men än liite väl feg. Vill helst krypa eller gå längst väggen. Men man får muta och locka lite för dessa få steg men de är åt rätt håll iaf. Hoppas på att de släpper snart för lill herrn för då slipper jag bära han överallt vi ska. Han är ju inte så lätt längre. Som en lite knubbo (säger de med mycke kärlek)

Jag har även betalat räkningarna så nu är man fet fattig denna månad. Kul speciellt nu när de är jul och allt. Får väl gå på gatan eller nå för att tjärna ihop lite pengar...ha ha..nä skojja bara. De ordnar alltid sig i slutändan. Så farligt är de inte som de låter men de är inte kul att betala räkningar. De är väl ändå fan att allt kostar =)


Ja ja, nu ska ja dra mig mot sängen.

En liten påminnelse är mina tävlingar som ja har.


"Jag är med och tävlar om 3 kit namnlappar hos Ninnie-Mitt liv med 3 prinsar
 
"Jag är med och tävlar hos Ninnie-Mitt liv med 3 prinsar
om ett valfritt skal från www.iphoneskal.se"
 
 
Sen ska ja avsluta med att säga GRATTIS  till min älskade vän Mia för att hon tog sitt körkort idag. Såå himla skoj. Såå stolt över dig gumman. Massor av kärlek till dig.


Puss och Kram Ninnie <3

Inga kommentarer: