23 nov. 2011

Idag är de en bra dag

Vissa dagar vaknar man bara och känner att idag är en bra dag. Precis så kände ja i morse när ja vakna. Allt kändes så himla bra. Har inte varit mycke som kunde få mig på dåligt humör.

Träningen har gått super, Mario var så duktig och sov hela tiden. Kidsen tjorva inte nå när ja hämta dem.
Hitta lite stuffs till vårt sovrum (kommer en bild på de sen) som ja blev grymt nöjd med. Sen hade ja tur oxå eftersom de var de sista som fanns kvar i affären så de va ju kul.

Har målat garderoben utan att de äldre sprang ut och in, Mario sov hela tiden ja måla och de va ju super.
Har fått bort massor av tvätt från korgarna så nu har kidsen kläder igen =)

Ska dammsuga och dona lite innan ja ska börja med maten.

Ja man kan bara säga att idag har varit en superdag.

Hur har eran dag varit. Brukar ni oxå ha sånna här dagar allt bara klaffar.

Förresten ni vet ju om att ja har pratat om att ja vill börja med Fitness träning nästa vår. Nu är de inte så att ja har tänkt börja tävla i de utan ja tycker bara de är sååå grymt snyggt när tjejer är vältränade.
Menar hur snygg är inte denna tjej?? Musklig men inte för mycket. Ser ut att må bra fysiskt och psykiskt. Jag hoppas ja kommer nå mina mål nästa år så ja oxå kan börja se ut sådär. Och jaaa jag vet att de tar tid, men nu har ja då börjat och de är ju en superbra början för att nå sina mål.
(bilden är lånad från Gympartner)

De där mina vänner är mitt mål med träningen att få se ut sådär. Och vet ni va..ja ska nå de målen oxå =)


Puss och Kram Ninnie

Inga kommentarer: