14 nov. 2011

Beställning från Oiidesign

Vart såå himla kär i denna bodyn från Emma och Malena-EM Pippi Body.
Visst kommer Mario bli såå himla fin i den?? Sen kunde jag inte motstå att köpa dessa Pippitights till.

Han kommer att va såå himla söt min lilla plutt. Jag hoppas verkligen han kommer att kunna ha detta. Han kommer va min lilla karamell =) 

Ska lägga upp en bild senare när han han har denna fina outfit på sig. Som jag längtar. Jag är som ett litet barn på julafton.Hihi...hoppas ja får nu dessa kläder i veckan.Som ni kanske minns så var ja in på Oii tidigare i veckan och såg hur mycke fint så idag blev det en liiten beställning. Ha ha.

Vill ni oxå ha dessa barnkläder eller hitta några egna favoriter så gå in här på Oii. 



                 Puss och Kram Ninnie

1 kommentar:

Mamma Evelina sa...

Ja de kommer han bli sockersöt i!