16 okt. 2011

Vad ska man säga

Det enda ja vill säga är bara att ja vill DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ..

Varför??? Jo för att min äckliga äckliga rygg inte alls vill vara med mig just nu. De går an om ja rör mig lite men ja blir supertrött på en gång, men har ja suttit en stund eller legat ner då går den inte att räta ut och ja kan inte ta normala steg utan måste mer dra mina ben..ser totalt mogo ut.
Sen när ja nyser gör de såå himla ont att om ja inte håller i mig så faller ja ihop på golvet. Skär som en kniv i ryggen, men ja är positiv och tror de har försvunnit tills i morgon när ja ska iväg och träna Combat.

Nä nu ska jag sluta gnälla och tycka synd om mig själv ( ni får mer än gärna göra de *blink blink*)
Vi har som sagt varit ute lite idag och grejjat på gården.
Som ni såg så har vi grävt lite på tomten, eller rättare sagt Robban har gjort de. Han har grävt ut runt balkongen på där bak eftersom vi va tvugna byta rasskydd där. Som ni såg på bilderna så fick han även hjälp av smågrabbarna.

Sen så var vi tvugna att gå in för att fixa lite lunch innan Melwin skulle på gympan.
 Dock har ja målat lite granna ute så liite har jag gjort.

Blev även badning för grabbarna och de är så kul att se dem. Mario var lite missnöjd i början men sen tyckte han de var superkul. Att få plaska och skvätta omkring med vattnet. Men han blev ledsen sen när han blev knuffad av Melwin så då ville han inte vara med.

Nu sover kidsen sen nån timma tillbaka så vi har de ganska skönt. Men vi ska alldeles strax lägga oss för vi är lite slut av olika anledningar.

Men håll nu tummarna att min rygg är bra igen i morgon och att denna dag bara var för idag. Att ja kan träna i veckan utan problem. =)

Puss och Kram Ninnie

Inga kommentarer: