5 okt. 2011

Sjukt så skööönt...

..med 2 timmar hårdträning??? Va trodde ni ja mena era snuskisar ;P

IDag gick de grymt bra på träningen. De enda som va grymt irriterande va att mina träningsbyxor var goode så håliga och för stora så de gled ner hela tiden. Så de blev mina andra byxor på loppet av 1 vecka som blir bortslängda. Så ja måste verkligen införskaffa nya innan måndag så ja inte springer med rumpan bar på passen.
Får ta mig på Sportringen och se va de har. Fick 25 % rabatt nu när ja köpt ett terminskort så de kom ju superlägligt.

Va tvungen att far lite BT sluta för att införskaffa min snabba proteiner så ja skulle få lite kick inför Boxercise. Brukar inte gilla dessa bars sådär jättemycket men dessa som de hade på gymmet var faktiskt riktigt goda. Lite sliskigt i slutet men de beror nog på att ja inte äter socker så smaklökarna fick sig lite chock. Men de gick ner iaf.

Däremot så har ja tagit i lite för hårt idag för mina armbågar är goode så blåa och ömmar endel. Antar att de kommer se värre ut i morgon. Folk som ser mig kommer nog tro att ja fått mig en dänga hemma..ha ha..men så är ej fallet. De är Korpens pads som gjort mig illa..ha ha..

Nä om man kanske skulle för en skull försöka ta sig i säng i tid så man inte är såå jäkla trött på morgonen.

Förresten, tydligen verkar de funka ganska bra att kommentera hos mig så gör gärna de mina kära läsare..alltid kul men ett litet hej eller så.

OCh ni på höger sida finns de en knapp där ni kan följa min helt underbara och superintressanta blogg eller bara gilla mig på Face =)

Sov gott alla där ute

Puss och Kram Ninnie

Inga kommentarer: