9 okt. 2011

Sista för denna dag

Nu luktar ja gott igen. Som en liten nyponros om ni frågar mig.

Är sjukt trött nu, kanske man ska tvinga John Blund dejta en.

Som jag skrev tidigare så har vi fixat på gården klart så nu tror ja vi är redo för snön. Fast fråga ni mig skulle den aldrig få komma.

Låg och tänkte på en sak för en stund sen gällande traditioner och de.
Kommer ihåg när jag var liten åt vi alltid kyckling med pommes och svampsås.
På söndagar åt vi våfflor.
Synd att vi inte har nått sånt med våra barn. Lite tråkigt tycker jag. Så de måste vi ändra på.

Mina kära läsare. Va hade ni för traditioner när ni va små? Och har ni nå traditioner idag?

Skriv nu och berätta lite..alltid kul att veta.

Nu ska ja sova, dagis i morgon och de innebär uppstigning före f-n

Sov gott och Puss

Inga kommentarer: