17 okt. 2011

Piss piss piss

Är ingen lek kan ja lova er nu. Trodde verkligen att ja skulle få vakna upp med en bra rygg, men ack så fel jag hade. Den är lika dålig om inte värre.

Hade så himla tur att få ha Johanna här i morse som tog Mario medans ja skjusa de andra kidsen på dagge. Så slapp ja bär han mer än nödvändigt. För nu känns han som om han vägde flera flera ton.

Däremot så var de ingen lek att spänna fast kidsen i bilen. Högg som f-n i ryggen. Men ja har sånn tur som har Melwin som kan hjälpa till endel. Han är såå gullig och spänner lös Malcom så ja slipper böja mig ner. Sen så säger han " Mamma ta min hand så  ska ja hjälpa dig" eller " stackars lilla mamma"
hur söt kan man inte vara. Man vill bara äta upp han. Min stora duktiga kille.

Hade egentligen behövt få endel gjort i veckan eftersom Mario fyller år, men ja vete fan om ja orkar dra dammsugaren. Får se hur ja gör..kanske tar en tablett före så bör de gå bra.

Nä nu ligger Mario och viljar och ungarna ser film..ja jag vet att solen skiner ute men ja orkar ändå inte va ute så skjut mig för att ja inte låter mina barn va ute när solen är framme. De har iaf varit ute en stund på dagis.

Sen fundera ut middagen

Puss och Kram Ninnie

Inga kommentarer: