31 okt. 2011

Natusan® bedtime baby bath and oil.


Jag är en Buzzador ( medlem i buzzador). Det innebär att ja får chansen att prova på olika produkter och sedan säga vad jag tycker om de.
Det är en slags marknadföring mellan människor. Ibland får man små förpackningar som man får dela ut vi buzzningar, ibland får man kuponger att dela ut.
Jag som buzzador berättar om prdukten och mina åsikter om man har hunnit prova den.
Sen så försöker man få andra att säga va de tycker om produkten. Man vill få igång en slags diskussion för att få fram andras åsikter och tankar.

Fick för några veckor sen erbjudandet av Buzzodor att prova på Natusan Bed Time serien.
Meningen att man ska få en skönt och mysig kvällsrutin och även ta hand om bebisens hud.
Är en tvål som rengör huden och håret och sen en olja som man smörjen in bebisens hud.
Båda produkterna har en härlig och diskret lukt av lavender.

Tanken är att jag i 7 dagar ska bada Mario med badtvålen och sedan efter badet smörja in hans hud med oljan och även ge han en lugnande massage. Efter de ska jag ta på honom pyjamasen och ha en mysig och lugn stund innan man ska lägga han i sängen för att sova för natten.
Hade tänkt börja med detta i morgon och ja hoppas han blir lugn och avslappnad. Nu har ja faktiskt turen att ha en väldigt snäll liten bebis som somnar direkt man lägger han i sängen. Men finns de sätt att göra för att få han att sova ännu bättre så är de ju bara ett stor plus.

Har faktiskt rabattkuponger på 15 kronor vid köp av två produkter av Natusan Bed time serien. Är ni intresseade att prova på hojta till så kan vi lösa de på nått sätt så ni får er rabattkupongen.



Puss och Kram Ninnie

Inga kommentarer: