25 okt. 2011

Lite tips

Nu är ja duschan och ren. Himla skönt och tur eftersom bara 5 min efter ja steg ut ur duschen vaknade lilleman.

Som ni vet så finns de ju många olika sätt att följa varandra.

1. Är ju med Blogkeen. Tycker om den sidan för den är verkligen enkel att få fram sina favvobloggar och sen kan man även se vilka bloggar som ligger i topp 20 i de olika katergorierna.
Kolla och jag låg faktiskt i Topp 20 så de va skoj. Tryck på länken ovanför om ni vill följa mig där =)

2. Det andra är Bloglovin. Är oxå en jättebra sida där många bloggar är samlade i olika kategorier. Lätt även där att hitta sina favorit blogg bland kategorierna. Jag finns även där så om ni vill lägga till mig så är de bara att trycka på länken =)

3. Sista tipset är Facebook. Är ju jättebra eftersom de flesta faktiskt har fb. Nu kanske ja inte är såå jättebra att uppdatera där men ja ska bli bättre. Så vill ni följa mig där ist så är de bara att trycka trycka på länken. =)

Så här fick ni lite olika tips på olika sätt att följa mig men även andra på. Ha en superdag nu alla

Puss och Kram Ninnie

Inga kommentarer: