18 okt. 2011

JAha..

Kan väl som bara säga såhär att de har typ inte hänt så himla mycket. Ryggen har varit piss, vädret har varit piss, tur att ja har mina ögonstenar som förgyller min dag.

Snart ska ja till tandläkaren och kolla upp mina gaddar. Ska även höra lite om tandblekning va de kostar och allt sånt.

Eftersom ja har gått under 80 kg så ska har ja nått mitt andra delmål och de firar ja med en tandblekning tänkte jag =) tycker jag att jag är värd efter all slit.

Nästa delmår är 75 kg och då får se ja va ja unnar mig. KAnske en helt ny garderob??? Spännande spännande, den som lever får se.

Ska även fara förbi Gårdings och kolla på tapeter till vårt sovrum. Tar nog hem till kidsens rum oxå för de ska oxå göras om.

Nu hör ja att Mario vaknar så nu måste ja börja röra mig för de går ju som sagt inte så fort. Lill hjärtat hinner väl dööö eftersom de inte går nog snabbt .

Nästa inlägg blir väl senare ikväll för ja har även COPE ikväll och de är ju ca 2 timmar.

Känner ni igen denna lilla flicka?? Vem tror ni att de är`?

Puss och Kram Ninnie

Inga kommentarer: