19 okt. 2011

Hello

Idag blev kidsen hemma från dagge igen eftersom både ja och dom va såå himla trötta. Min rygg är piss än så nu har ja ringt en naprapat här på byn. Men tyvärr fick ja inte komma idag utan fick en tid på fredag så ja kan nästan lova min hand att ryggen kommer vara helt bra tills dess. Brukar ju vara så.

Sen vill ja bara säga om de förra inlägget. Ni kanske undrar varför Jollyroom ger mig ett smycke men de finns en enkel förklaring till de. Skrev ett inlägg om bilbarnstolar och som tack för att ja gjorde de var de supergulliga och gav mig ett smycke. Va ju snällt.

http://barnshopping.se/
Kika in där för de har tävlingar, bloggtips, massor av barnbutiker mm. Man kan hitta typ allt man söker efter.

Nu ska ja och kidsen gå och äta men ja vet inte va vi ska äta dock.

Syns senare mina vänner

Puss och Kram


Inga kommentarer: