13 sep. 2011

Svar Frågestund

Nu tänkte jag att jag skulle skriva svar på mina frågor som jag har fått så ni får veta svaren =)

Elli frågade:

1. Vad var det som gjorde att Mario kom så mycket tidgigare än beräknat?

sv: Egentligen vet de inte varför Mario ville komma ut så mycket tidigare. En av anledningarna som de tror kan vara att ja fått mina barn väldigt trätt och att kroppen inte har orkat eller hunnit med att återställa sig. Varför jag blev sjuk va att ja fick en infektion efter de att vattnet gick.

2. Vad gör du och Mario då dom andra kidsen är på förskolan?

Sv: Jadu de var en bra fråga. Ibland far vi och hälsar på nån,ibland kommer nån hit, drar vi igång med städningen och ibland gör vi typ ingenting alls. Vi bara som är och myser på.

Ellen frågade

1.Har ni tanke n på att skaffa fler barn i framtiden?

Sv: Ha ha, ja den fråga är definitonsfråga. Frågar ni mig får ni utan en tvekan ett JAA.
Men att den bebisen kommer om ca 4 år efter de att ja pluggat klart.
Frågar ni min kära sambo tror ja ni får svaret NEJ. Såå lite oense är vi men sista ordet är inte sagt än =)

2. Hur länge ska du vara mammaledig med lilla Mario? :)

Sv: Jag kommer att va hemma med Mario tills i början av Jan. För då kommer jag att börja min sköterskeutbildning förhoppningsvis och och skolan börjar den 16 jan. Så nån gång då kommer Mario att skolas in.

Erika.l frågade

1.Har ni eller har du haft husdjur? vad?

Sv: Nej vi har inga husdjur nu, men jag vill ha eftersom ja har haft hund under hela min uppväxt.

2.Din älsklings färg?

Sv: Mina älsklingsfärger är turkos, svart och limegrönt.

3.Var det tänkt från början innan de var födda att alla barnen skulle börja med samma bokstav?

Sv: Ha ha..nä de hade vi inte tänkt. Med Melwin och Malcom ville vi att de skulle ha samma bokstav i början men med Mario dividerade vi fram och tillbaka om även han skulle få ett M namn. Kolla på olika men till slut blev de så.

Linda frågade

1.Hur har det gått med synen nu efter operationen?

Sv: Ja de har gått superbra med synen. Har inte behövt ha nå glasögon sen ja gjorde operationen. Är fortfarande lite ljuskänslig.

2.Ser du som vanligt nu?

Sv: Som ja skrev tidigare så har ja inga brills nu. Var brytningsfelet som gjorde att ja behövde brillsen. Innan OP hade ja -3,50 på vänster och -2,75 på höger. Efter OP fick jag -0,75 på vänster och -0,50 på höger. De sa hos optikern att ja nog inte behöver brills nu. I dec ska jag tillbaka på återkontroll då har de gått ca 6 mån. Värt de.


De va min svar på era frågor. Va riktigt kul så fråga mer vet ja så får ni vet lite mer =)
Klicka HÄR så kan ni fråga lite mer åt mig =)

Puss och Kram Ninnie

Skriv in era kids HÄR så de får va med i Barn Listan och ni hitta nya bloggar

Inga kommentarer: