16 sep. 2011

LTU= Pluggning

Nu ska ni få höra vad jag har gjort. Jag har äntligen anmält mig till Sköterskeutbildningen till våren. Kursen är på distans men är ändå på 100 %. Skolan kommer att börja den 16 jan, men eftersom vi har bokat en utlandsresa och kommer hem den 17 jan så ja kommer att vara tvungen att begära om att få uppskov eller va de heter att de är ok att ja kommer 2 dagar efter skolan börjat. Jag HOPPAS HOPPAS att ja blir antagen. Så om ni snälla läsare håller tummarna riktigt hårt för mig så kommer jag nog att komma in =)

Däremot så hade jag även tänkt göra högskoleprovet men ja lyckades missa sista anmälningsdagen med 1 dag. Ringde idag och fråga om de inte fanns chans att anmäla sig idag ist men de är stenhårda på datum så högskoleprovet får ja lägga åt sidan. Va lite pissigt eftersom ja hade tänkt att söka in på de med.

Ja ja men nu har ja då sökt in så de är väl bara att hoppas på att man kommer i då.

Liite spännande är de dock. Men samtidigt blir de skönt att få plugga på distnas så inte de blir så blodiga dagar för kidsen på dagge. Speciellt för Mario som då kommer att skolas in.

Nä nu ska ja plocka lite innan gubben kommer.


Puss och Kram Ninnie

Inga kommentarer: