22 sep. 2011

Dagens uppdatering

Vet att ja har varit sämst på att uppdatera i dag'men ja  jag har verkligen inte hafr tid.
Börja dagen med att vi swsov lite för länge så vi fick gode brått när de
Efter de att de blivit lämnade på dage drog ja en sväng på ICA och köpte nybakad fika och drog vidare till Tracey eftersom hon fyllde de stora 30.
Hann bara sväng förbi en snabbis eftersom hon skulle iväg på jobbet.

Blev en dammsugning och skurning innan kidsen skulle hämtas. Hade sånn tur att Faster anna som satt med Mario en stund medans han sov.

Blevlite mys innan jag for medhela flocken till Anna för Melwin skulle vara dären stund medans jag åkte till bvc med Malcom för att kolla upp hans vikt och blåsor i munnen..
Fick veta att Malcom har Höstblåsor och de enda som ja kan göra är att vadda med flytande alvedon runt hela munnen. Gör ont i mamma hjärtat när man ser hur ont han har.

Sen blev de nalta streesigt för mig för Malcom ville så gärna äta hos faster sin och de sluta med att jag hann inte äta innan träningen. smällde i mig en bars och lite vatten.Men de gick träna för de.

Nu ligger ja med Robbans Ipad som han fick i förväg i årsdagspresent. På söndag har jag och babe stått utmed varandra i 6 hela år. 5 år som förlovade och inte faan har ja hört nå kyrkklockor. Får nog vänta ett bra tag till tyvärr.

Nä nu ska ja glutta lite  på tv innan ja ska på dejt med min favvokarl..John Blund.

puss och kram på er

Inga kommentarer: