20 sep. 2011

Dagens sista??

Får se nu..va har hänt sen sist ja skrev..typ inge. Var och hämta packetet från Gneis efter middagen. Guuu så fina mössorna var och overallen. Eftersom de var onesize så var de ganska stora men kidsen kunde ha dem iaf.
Fick inte prova overallen på Melwin men de förstår ja för han har varit sååå hängig ikväll.

När han fick och la sig hade han nästan 41 grader i feber. Man hade kunnat steka ett ägg på han.

Var upp en sväng uti Malcom som typ aldrig ville somna och då såg ja att han va vaken. Försökte prata med han men han låg mest och yra. Prata osammanhängade och pupillerna va enorma. Va tvungen att hämta Robban för han såg såå himla borta.
Huvva har aldrig sett han sådär nån gång tidigare.
Sist Melwin var sjuk ordentligt var när han var 6 mån och de var ju ett tag sen de. Hoppas bara att han blir bättre snabbt, helst i morgon för de är inte kul att se han så dåligt. Speciellt när man känner att man inte kan göra nå heller. Man står helt maktlös vid sidan om och de gör såå ont i mammahjärtat att se han såhär.

Nu hoppas jag bara att de andra kidsen inte åkter dit oxå.
Kom tänka på att ja skrev igår att vi har fått vara gode så friska..tjii fick ja. Skulle aldrig ha sagt de. Att man aldrig lär sig att hålla käft.

Idag fick Melwin bestämma va vi skulle äta så de blev mat från pizzerian till dem och jag åt lamm med grönsaker till. Va riktigt gott, jag verkligen älskar lamm.

Nä nu ska ja glo klart på  Transporter 2 innan ja ska lägga mig för kvällen och se mitt favvo serie..ni vet vilket de är  =)

Puss och Kram Ninnie

Inga kommentarer: