3 juli 2011

Inhandlat

Igår var ja och 2 av 3 kids i Piteå och mös på. Shoppa endel. Det mesta åt kidsen så klart. De mesta jag hitta var på rea men lite annat oxå.







Lindex blev de 2 st par velourbyxor åt Melwin. Mörkgrå som på bilden och ljusgrå. Jag verkligen älskar dessa byxor. Är hur bra som helst. Sen även ett par shorts.

Hitta även ett par velourbyxor och jacka till Mario. Byxorna har ja kollat på länge men inte velat köpa men nu var de på rea även jackan.

HM hittade jag 2 par shorts på rean. Så nu är ja glad igen. De enda ja skulle vilja ha är även ett par jeansshort. Sett några som skulle va grymt snygga =)








Sen hitta jag även ett gult lite längre linne som va fint. Har som börjat gilla använda mer färg. Förr hade ja bara svart och vitt och grått. Nu fannns inte linnet i den solgula färgen kvar men detta är samma fast i en annan färg.


Sen hitta ja 2 ursnygga t-shirts åt Melwin och Malcom. Melwins är den randiga och Malcom är den med kakmonstret. Älskar dessa rosa tröjor. Sen köpte ja även en Spindelmannenkeps som han verkligen älskar. Krama om mig så hjärtligt när han såg sina saker. Den grabben älskar kläder.









Nu ska ja lägga min plutt men ja avslutar med en snygg bild enlig mig själv som ja tog på Robbans öl ikväll. Han har ju semester nu så de firar han med en eller 2 öl =)




( tagit med min Nikon D3100 18-105 VR)






Med kärlek Ninnie

Inga kommentarer: