4 juli 2011

Hur gör man dagen blogg?????

Idag har de inte varit nå bra med uppdatering från min sida men vi har haft fullt upp hela dagen. Hoppas ni som läser min blogg kan ha lite förståelse för de.

Däremot så funderar ja på en sak som ja mer än gärna vill ha hjälp med. Hade rent av tänkt ha en dagen blogg eller veckans blogg. Kan hända att de blir veckans blogg för de är inte säkert ja kan göra en dagen varje dag. Men min fundering är hur gör man för att kunna få fram vem som blir vinnare. Finns de nått program som få fram vinnaren. Menar de är väl annars supersvårt att kunna välja vem eller vilka som ska vinna.

Kan va kul om nån vill vara med på de. Menar nån av er som ändå är inne och läser min blogg kanske vill ställa upp och visa upp sin blogg.

Hoppas nån kan svara på min fråga =)

Ska försöka med fler uppdateringar i morgon.

Med kärlek Ninnie

Inga kommentarer: