5 juni 2011

Varför?

Ibland undrar ja varför vissa saker händer.
Va meningen egentligen är.
Somliga säger att saker händer av en anledning.

Ok då vill ja veta varför min mamma var tvungen att bli så sjuk.
Sen vill ja oxå veta varför JAG var tvungen att avgöra om vi skulle fortsätta med behandligen eller inte.

Min mamma hade flera år kvar att leva. Hon hade ju ytterligare 2 barnbarn att träffa som hon skulle ha älskat lika mycke som hon älska Melwin.

Livet är så jävla orättvist ibland och ja kan inte se nån mening med allt detta eller att de händer av en anledning. De skiter ja fullständigt i.

Ja har förlorat den viktigaste personen i mitt liv. Mitt stöttepelare, min bästa vän.

Vem fan ska laga mitt hjärta nu då när det har största hålet i universum?

En sak som ja är så tacksam över är att ja har 3 underbara prinsar som ja älskar mer än livet själv. Hade jag inte haft dem hade ja gått under.

När kommer ja att komma till freds att min mamma är borta? När kommer ilskan försvinna?
Är så jävla orättvist..

Världen har förlorat en underbar kvinna/mamma men himlen har fått världens vackraste ängel.

<<3<<<3<<<3<<<3Mamma<<<3<<<3<<<3<<<3

Du kommer alltid vara saknad och älskad av så många.

Med kärlek Ninnie

Inga kommentarer: