13 juni 2011

PT= Nytt liv

Nu så mina vänner börjar mitt nya liv för detta år. Med mitt nya liv så menar ja att ja ska fan ta mig i kragen och börja gå ner dessa 20 kg som ja har för mycket av. Nu är ja less att se ut som en strandad val och gnälla över de. Nu jävlar har ja tänkt göra nått åt de.



Har i helgen utsett Robban som min personliga tränare. Vissa tycker säkert de är superdålig idé att ha sin andra halva som de. Jag vet att ja kommer bli sur och sne på han men de måste man väl få bli...liite iaf.

Har ett mål att gå ner 5 kg på 3 mån. De bör ja lyckas med. Men då är de bara att börja äta mer nyttigt och röra på sig mer. Har slutat med allt som heter sött. Ska bara dricka vatten.


Självklart så kommer ja unna mig saker nån gång då å då, för de får man. Bara för att man börjar bli hälsosam så betyder de ju inte att man måste sluta njuta av de goda.


I veckan ska ja och Robban sätta oss ner och göra en bra matplanering där vi äter sånt som är nyttigt för både mig och han.


Ska försöka ta mig ut på promenader så mycket som de går. Ska även börja tänka på att börja äta mindre protioner och oftare.


MEn nått ja MÅSTE göra är att hitta nå bra frulle som ja tycker om att äta. Har såå svårt just med frullen. Har ja alltid haft.




Nä nu ska detta gå och ja ska bli mycket smalare till nästa sommar. Nu satsar ja på beach 2012. För nu jävlar ska fettet bort.


Ska försöka uppdatera er hur de går för mig.


Vill ni får ni mer än gärna tipsa på goda och nyttiga recept.






Med kärlek Ninnie

Inga kommentarer: