12 juni 2011

Firande

Igår kväll åkte jag till Piteå på födelsedags/inflyttning fest. Var hos Perni men även min babe Sara va där.

Drack inge utan körde. Men de va lika trevligt för de. Spela lite kubb och mitt lag vann. Gissa vem som slog ner kungen??? Precis, bra gissat, de va JAG.

Runt halv 12 drog vi mot stan. Blev utgång på 1906. Va där nog ca 1 timme innan ja for hem. Va snuskigt mycke folk ute igår. I vanliga fall brukar de inte göra mig nå att gå ut nykter, men igår Vart de lite jobbigt.

Va väl hemma vid kvart i 2 tiden. Idag fick ja sovmorgon till runt halv 10.

Har hunnit vara och firat Sara på hennes rätta dag. Fick sällskap av Melwin och Mario.

Nu på kvällen har ja tagit en promis med Tessan.

Så nu ska ja duscha och sen lägga mig.

Ha liite bilder från igår men de kommer i morgon.

Tjinpling

Inga kommentarer: