23 juni 2011

¤¤¤%&#"¤&%¤)¤#W...PISSSss

Nu kan ha nästan pusta ut. Har varit en fullspäckad eftermiddag idag.


Börja med ett trevligt besök hos Lisa och William. Kul att fara dit och se hur de hade det.
Kidsen hade roligt ihop. Va bara ja och Melwin och Mario som for dit. MAlcom va hemma med Robban och sov lite middag som har resulteta i att han inte vill sova nu. Springe upp hela tiden och säger att han inte vill sova..lill skit unge =) Så nu får han somna här nere med oss i soffan.


Efter de åkte jag och Tessan för att handla inför morgondagen. Blir grillspett och jag ska prova göra ribs där man kokar dem innan man sätter dem på grillen och glazerar dem en stund. Sen åkte jag till bolaget och köpte en platta öl.


Kan säga att denna dag inte har varit den bästa precis för ja har haft ont i huvuder största delen av dagen sen har ungarna varit i sitt esse. Mitt humör har inte varit nå kul alls. Är väl latiohumöret som visats idag.


Nä nu lägger ja ner för idag för inget verkar funka bra för mig. Har försökt skriva detta jävla inlägget i ca 1 timma. Dator fan har krånglat och allt är bara piss just nu.


Sovgott alla


















Med kärlek Ninnie

Inga kommentarer: